Nu kan du på ett enkelt sätt skicka dina serviceanmälningar till oss. Klicka på knappen serviceanmälan på vår startsida och fyll i formuläret. Var noga med att först välja vilket område du tillhör – kommunala lokaler – bostäder – kommersiella lokaler. Du får olika formulär att fylla i beroende på vilket du valt.

Du väljer och anger ditt namn, telefonnummer och e-post. Sedan är det bara att göra en så noggrann beskrivning av felet som möjligt. Anmälan landar sedan direkt hos respektive fastighetsansvarig ute på området. Återrapportering när felet är avhjälpt kommer sedan i din mailbox.

Vi valde Dedu som nytt fastighetssystem och vi har stora förväntningar på att Dedu skall hjälpa oss på många sätt bl a ett bättre flöde på serviceanmälningarna som kommer från våra olika verksamheter och bostadshyresgäster.
Det kommer även att hjälpa oss få en bättre överblick och återrapportering som i slutänden resulterar i ännu bättre service till våra hyresgäster. Håll utkik efter den gula knappen ”serviceanmälan” på vår hemsida. Den skall du klicka på om du vill anmäla ett fel i din lägenhet eller lokal.

 

Har du några frågor så tveka inte att ringa oss!